7 Ocak 2014 Salı

Iphone 5s 1669 TL Markalove.com

Güncelleme:

Kampanya sona ermiştir.

--

Şu an paralel ithalat olarak Markalove adında bir firma 1669 TL'ye satıyor. http://www.markalove.com/kampanya-kat71-marka649.html  Güncelleme: 8 Ocak itibariyle sadece siyah ürün kalmış olduğunu öğrendim. Bu arada nakit için avantaj çok tabii ama taksitli fiyatlar, küçük bir firma olması dolayısıyla vade farkını size hissettirecek cinsten. Taksitli fiyatları için tabloya göz atabilirsiniz:

Bu tablodaki peşin fiyattaki 6 TL fazlalık kargo fiyatının eklenmesinden kaynaklanmakta.

Sitelerini ve facebook sayfalarını inceledim. https://www.facebook.com/Markalovecom . 2012'den beri düzenli paylaşımları var, yani balon bir site değil gibi ama yine de karar sizin tabii. Bu arada twitter siteleri de mevcut https://twitter.com/markalovecom . Mart 2013 ten sonra kullanmayı bırakmışlar ama facebook'u aktif olarak kullanmaya devam etmişler.

Kullanıcıların bunu tartıştığı bir konu da mevcut, oraya göz atabilirsiniz:
http://forum.donanimhaber.com/m_86195901/f_/tm.htm#86196560
Bir diğer konuda da tartışılmakta:
http://forum.donanimhaber.com/m_68970315/mpage_78/f_//tm.htm#86198917

Telefonla arayan arkadaşlardan öğrendiğimiz kadarıyla İthalatçı firması TELDÜNYA isimli şirketmiş. 20 Güne teslim ediliyormuş. 

Bir arkadaşımız Teledünya garantili iphone 5 kazanmış hizlial.com kampanyasından. Görüşlerini aktarıyorum:

****Neden şirketi savunma gereği duydum bilmiyorum ama , 2 yıldır bana düzenli olarak kampanya mailleri atan site, hiç alışverişim olmadı fakat yeni kurulmuş kurumsal gözüken sitelerden olmadığını biliyorum sürekli kampanya mailleri gelse de ilgimi çeken olmadığı için alışverişim olmadı, Iphone 5s için uygun fiyat eğer iphone 5 sahibi olmasaydım alırdım. Geçen sene Gold-hızlıal.com'un düzenlediği benzersiz teklif yarışmasından kazandığım iphone 5'im de buradakiler gibi teledünya garantiliydi. Teledünya'yı bilmeyenler için de böyle bir referans olsun. Garanti olarak hiç işim düşmedi, Umarım alan arkadaşlarında ihtiyacı olmaz Fakat gold ile çalıştıklarını biliyorum. 

Böyle bir resim markalove'den gelen mailler'in bir kısmı 

****


Şirket Yetkilisinden bir mesaj geldi, aktarıyorum:

"""Markalove.com iki yıldır yayında olan , orjinal ve marka ürünler satması ile bilinen bir sitedir. İnternette şikayet almayan ve müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutan VIP bir sitedir. Bu kampanya markalove.com un kuruluşunun ikinci yılı olması nedeni ile yapılmış kesinlikle orjinal, reklam maliyetlerinin ürüne aktarılması ile bu fiyata düşmüştür . 

Kampanya üye sayısının ve site trafiğinin arttırılması için düzenlenmiştir. 

Bilginize . 

Ayrıca tüm kredi kartılarına taksit imkanı vardır. 

Bilginize. 

Markalove Destek Ekibinden Çetin KOCAMAN"""



Bazı arkadaşlara mail gelmiş, maildeki katalog resimleri de şu şekilde:

Mağaza Hakkında bilgi:

Markagrup Sanal Mağazacılık ve Danışmalık Hizmetleri 


Esenkent Mah. Hoşdere Bahçeşehir Yolu
Özyurtlar N Tepe residence A Blok No:126
Esenyurt - İstanbul

ÇAĞRI MERKEZİMİZ
Markalove Çağrı Merkezi, hizmetlerimiz ile ilgili her türlü soru ve sorunlarınıza yanıt vermek ve çözüm bulmak için çalışıyor.

0850 333 28 56 numaralı telefondan haftanın 6 günü (Pazartesi-Cuma) 09:00-18:00 ve Cumartesi günleri 09:00-16:00 saatleri arasında doğrudan Çağrı Merkezi çalışanlarımız ile görüşerek ya da bu saatler dışında telesekreter sistemimize mesajınızı bırakarak bizlere ulaşabilirsiniz.

Destek hattı: 0850 333 28 56

Çalışma Saatlerimiz 
Hafta içi     :09:00 - 18:00
Cumartesi: 09:00 - 16:00
7/24 destek@markalove.com ile bizlere ulaşabilirsiniz.
satis@markalove.com
destek@markalove.com

1 yorum:

  1. ben bu kampanyaya girdim bugün itibari ile telefonu hala alabilmiş değilim ayrıca hala param da iade edilmedi,ve her ay telefon ücretini sektirmeden alıyorlar.,craya vereceğim

    YanıtlaSil